Pædagogik på kanten

Blog

Folkeskolens afspejling i intensive læringsforløb

Der tales om hvordan pædagogikken fra intensive læringsforløb kan tages med over i folkeskolens daglige praksis. Men hvad fra folkeskolens daglige praksis er taget med over i de intensive læringsforløb?

Publiceret Senest opdateret

Pædagogik på Kanten

Bemærk

Denne artikel er flyttet fra en tidligere version af folkeskolen.dk, og det kan medføre nogle mangler i bl.a. layout, billeder og billedbeskæring, ligesom det desværre ikke har været teknisk muligt at overføre eventuelle kommentarer under artiklen.

Flere stiller spørgsmålet: Hvordan kan aspekter af den pædagogik, som hjælper deltagerne på intensive læringsforløb tages med over i folkeskolens daglige praksis?

Hvad sker der, hvis vi vender spørgsmålet om og spørger:

Hvad er der i den pædagogiske praksis på intensive læringsforløb, som er taget med over fra folkeskolen? Hvad og hvilke aspekter fra folkeskolens daglige praksis er genkendelige på intensive læringsforløb?